Subject: Kadrioru Autokool - kutse ametikoolituse eksamile
From: "Kadrioru Autokool" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 18:48:38 +0200

Tere

Anname teada, et meie koolis toimuvad autojuhtide ametikoolituste lisa 
eksamid plaani alusel aadressil Peterburi tee 71, Tallinn (III korrus, ruum 
327):

06.12, 20.12, 14.02.2025 algus kell 12:40 (35 tundi/140 tundi)

29.12 algus kell 14:05

-- 

Lugupidamisega,
Valentina Pärnaste

+372 5580332
[email-masked]
www.kadrioru-autokool.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.